مشتری در کار ما یک هدف زودگذر نیست ، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست. هدف در یک نگاه احترام به مشتری و تلاش همه جانبه در رفع نیاز های اوست.
منشور اخلاقی :
- ما بر این اعتقادیم که رعایت ادب ، احترام توام با رفتاری صمیمانه در برخورد با مشتریان وظیفه ماست .
- خوب گوش دادن به سخنان مشتریان ، مهمترین اصل در برقراری ارتباط درست است و لذا دستیابی به این مهم را لازم می دانیم .
- وقت شناسی ، تعهد و دقت در عرصه خدمات مطلوب به مشتریان از مهمترین وظایف ما می باشد .
- جلب رضایت مشتریان برای ما بسیار مهم است و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .
- امانت داری ، صداقت ، تواضع و مسئولیت پذیری را پشتوانه محکم اعتماد مشتریان به خود می دانیم .
- فرآهم آوردن آرامش خاطر مشتریان و انجام به موقع و سریع امور و جلوگیری از اتلاف وقت از اساسی ترین وظایف ما می باشد .
- مشتری حق دارد انتظار داشته باشد کارمندان شرکت به سوال های او با صبر و شکیبایی پاسخ دهند .
- مشتری حق دارد انتظار داشته باشد که در صورت شکایت و ابراز نارضایتی از خدمات به شکایت او سریعا رسیدگی شود .